کلینیک شنوایی پارسیان

چگونه از سمعک خود نگهداری کنیم؟

چگونه از سمعک خود نگهداری کنیم؟

کانال گوش انسان به طور طبیعی موم تولید می کند که می تواند تهویه یا صدای خروجی سمعک ها را مسدود کند.
سمعک ها باید هر 3 یا 6 ماه یک بار توسط یک کارشناس تمیز گردند .

با وجود این ، بسیار مهم است که بدانید چگونه سمعک خود را به صورت درست در خانه نگه دارید.

  • توصیه می شود برای تمدید عمر قطعه و جلوگیری از خراب شذن آن، روزانه دستگاه خود را تمیز کنید.
  • از برس استفاده کنید. برس سمعک یک برس کوچک و نرم است که برای تمیز کردن انتهای دستگاه، آنجایی که صدا از آن خارج می شود، استفاده می شود. این برس را می توان در داروخانه محلی شما خریداری کرد. به جای آن می توانید از یک مسواک تمیز و با برس نرم استفاده کنید.



 
یک ضد عفونی کننده خریداری کنید.


سمعک چیست و چگونه کار می کند؟
 
  .از متخصص شنوایی در مورد اسپری های ضد عفونی کننده مخصوصی که دارای آب هستند سوال کنید. این موارد می تواند برای تمیز کردن سمعک و همچنین محافظت از آن در برابر آلودگی تا 5 روز، استفاده شود. از مصرف محصولات حاوی الکل خودداری کنید زیرا الکل خیلی سریع قطعات سمعک را تجزیه می کنند 

 
 
 



نحوه استفاده از سیستم شنوایی SOUNDBITE

یک پارچه یا دستمال خریداری کنید.
 از دستمال یک بار مصرف یا پارچه نرم و تمیز می توان برای از بین بردن نواحی سطح بیرونی دستگاه ما استفاده کرد. مطمئن شوید که دستمال های یکبار مصرف یکبار مصرف حاوی لوسیون یا آلوئه ورا نیستند.
 علاوه بر این، اگر از پارچه های تمیز کننده قابل استفاده مجدد استفاده می کنید، حتماً پارچه ها را به طور مرتب تمیز کنید تا از توزیع مجدد موم و رسوب بر روی دستگاه جلوگیری شود. پارچه را می توان در داروخانه محلی یا سوپر مارکت شما خریداری کرد.
یک ضد عفونی کننده خریداری کنید. از متخصص مراقبت های بهداشتی خود در مورد اسپری های ضد عفونی کننده مخصوصی که دارای آب هستند استفاده کنید. این موارد می تواند برای تمیز کردن و همچنین محافظت دستگاه شما از آلودگی تا پنج روز استفاده شود. از مصرف محصولات حاوی الکل خودداری کنید زیرا الکل تمایل دارد سریعتر مواد قطعه را تجزیه کند.
 

انتخاب یک MultTooL

 
 

MultiTool
ها دستگاه های همه کاره هستند که بسیاری از ابزارها را در یک ترکیب می کنند.
یک هواکش یا خشک کن را در نظر بگیرید. خشک کن های سمعک برای از بین بردن آب اضافی پس از تمیز کردن یا جلوگیری از مشکلات ناشی از رطوبت استفاده می شوند. سمعک ها باید یک شب در خشک کن نگهداری شوند تا به صورت امن خشک شوند. خشک کن ها بین 5 تا 90 دلار قیمت دارند و می توانند به صورت آنلاین یا از یک فروشگاه لوازم بهداشتی خریداری شوند.
قالب های گوش را تمیز و خشک کنید. پس از خارج شدن قالب های گوش از دستگاه BTE ، آنها باید 10 دقیقه در آب گرم و صابون خیس شوند. سپس بعد از 10 دقیقه، با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید و از خشک کن استفاده کنید تا آب اضافی از لوله خارج شود.

 
 
 
 
سمعک ها را خیس نکنید - فقط قالب های گوش
 
.
 
 دوباره سمعک را سر هم بندی کنید.
 
 
 
بازدید: 1228تاریخ انتشار : 1399/04/17